Ekosistem SAP
Celovita arhitekture rešitve za upravljanje dokumentov in procesov v sistemu SAP prikazuje module v SAP na dveh platformah.
Akademika (BPM) Framework je programska rešitev za poenostavljeno vzpostavitev poslovnih procesov znotraj sistema SAP, ki temelji na podlagi delovnega toka v sistemu SAP.
Več o Akademika (BPM) Framework
OpenText DocuLink je »add-on« oz. dodatek sistema SAP, ki razširja uporabnost informacijskega sistema SAP s preprostim in preglednim dostopom do dokumentov in podatkov prek standardnih transakcij SAP ter omogoča pregled in dostop tudi do vsebin, ki niso v sistemu SAP. Skupna uporaba poslovnih vsebin, ki jih omogoča DocuLink med različnimi aplikacijami, podjetjem omogoča, da najbolje izkoristijo vse poslovne vsebine ne glede na svojo lokacijo. Pogled na dokumente je prikazan na zelo intuitiven način, podoben temu, ki smo ga vajeni z brskalnikom Microsoft Windows Explorer. DocuLink tako kot Akademika (BPM) Framework za hrambo dokumentov uporablja zunanji repozitorij, združljiv z ArchiveLink.
Aplikacija Kadrovske mape na platformi OpenText DocuLink omogoča preprost dostop do kadrovskih vsebin z enega mesta ne glede na to, kje so dokumenti shranjeni. Omogočene so tipizacija, standardizacija in hramba dokumentacije, povezane s procesom zaposlovanja, sprejema v delovno razmerje in njegovega zaključka (pogodba o zaposlitvi, aneksi, dokazila o opravljenih zdravstvenih pregledih, usposabljanju iz varnosti in zdravja pri delu, požarne varnosti, evidenčni listi zaposlenega in druga dokumentacija).
Z aplikacijo Register pogodb na platformi OpenText DocuLink je zagotovljen preprost dostop in pregled pogodbenih dokumentov na strani kupcev in dobaviteljev z nadzorom/upravljanjem pogodbenih mejnikov. Do pogodbenih dokumentov je mogoč dostop prek standardnih objektov SAP, kot sta kartica dobavitelja oziroma kartica kupca.
Po želji stranke v sistemu SAP vzpostavimo tudi rešitev OpenText za potrjevanje računov – VIM (Vendor Invoice Management), ki je prav tako dodatek sistema SAP.
Za upravljanje dokumentov in procesov v scenarijih, ki zahtevajo malo oz. nič povezljivosti s sistemom SAP, aplikacijo uvedemo na dokumentnem sistemu OpenText Content Suite Platform (CSP). Povezava med dokumentnim sistemom CSP in sistemom SAP je v tem primeru vzpostavljena na osnovi Web Services ali REST klicev.
Aplikacija Vhodno/Izhodna pošta omogoča optično branje in klasifikacijo vhodne in izhodne pošte v podjetju. Po opremljanju dokumentov z metapodatki so ti posredovani do ustreznih prejemnikov za namen obdelave ali arhiviranja. Vhodno pošto je mogoče preusmeriti v dodatno obdelavo, če ni mogoče določiti prejemnika oz. vnesti pravilnih metapodatkov. Če je vhodna pošta račun, ta nadaljuje pot potrjevanja v okviru Akademika (BPM) Framework. Pri izhodni pošti se generira knjiga izhodne pošte.
Aplikacija Upravljanje pogodb omogoča večstopenjsko usklajevanje besedila pogodb z ustrezno funkcionalnostjo načina verzioniranja, vgrajenega v dokumentni sistem CSP. Usklajevanje poteka z izmenjavo delovnega prostora pogodbe med različnimi službami v podjetju. Usklajevanju sledi postopek potrjevanja. Ko je ta podpisana z obeh strani, sledi optično branje podpisane pogodbe ter prenos dokumentov in podatkov v SAP, kjer se vzpostavlja Register pogodb na osnovi OpenText DocuLink. Pogodbo je mogoče tudi elektronsko podpisati, s tem pa odpade potreba po optičnem branju podpisane pogodbe.
V aplikaciji Potrjevanje interne/ISO dokumentacije se dokumentacija obdeluje v dokumentnem sistemu CSP. Vsak interni dokument je potrjen v fazi nastanka oz. med posamezno revizijo skladno z interno politiko podjetja. Obstajajo 3 podprocesi: kreacija dokumenta, revizija dokumenta in arhiviranje dokumenta. Dokument je revidiran pred potekom veljavnosti. Ko dokument ni več aktualen, je arhiviran.
Vas zanima več o rešitvi ali želite brezplačen posvet?